IGM is uw partner sinds 1963 voor totaalconcept in inrichting van alle commerciële ruimtes. We nemen het concept van aan de basis tot en met de volledige inrichting voor onze rekening van alle professionele ruimtes: shops en stores, showrooms en kantoren/vergaderzalen.

Onze designers werken in samenspraak met u het aangepaste (totaal -) concept uit voor uw inrichting. Of het om retail gaat of een kantoorruimte, een showroom of ontvangstlounge: ons ontwerp verenigt uw noden qua look en leefbaarheid met een grondig uitgewerkt budget. Van erg basic tot resoluut luxueus. Totaalrenovatie of in een splinternieuw gebouwd pand: u vraagt het maar, wij draaien. Vaak helpen we ook grote brandnames met de roll – out van een nieuwe look & feel doorheen hun netwerk van filialen. Hier zetten we dan per locatie het totaalconcept om naar uitvoeringsplannen voor elk specifiek pand. No – nonsense – aanpak en kwaliteit hebben ons in de non – food – sector een meer dan degelijke reputatie opgeleverd. Contacteer ons aub voor een vrijblijvend eerste gesprek. We bekijken graag met u hoe we uw business een – nieuwe – boost mee kunnen bezorgen.