Kantoorinrichting

Een goed ontworpen werkplek met een effectieve kantoorinrichting ondersteunt niet alleen uw bedrijf, het verbetert het ook. Bij IGM ontwerpen we werkplekken die uw bedrijfscultuur versterken, aansluiten bij de behoeften van uw medewerkers en hun productiviteit verhogen.

Raadpleging en onderzoek

Wij luisteren naar u eisen en werken nauw om uw visie, doelstellingen en budget te begrijpen. Door onze ervaring als designers kunnen wij goed inschatten waar u naar verlangt en uw behoeften precies begrijpen.

Productie

Wij kunnen voor u  op maat gemaakte meubels en kantoorinrichting ontwerpen en vervaardigen die uw visie het best weerspiegelen.

Design

Zodra we een duidelijk beeld hebben van uw doelstellingen, visie en merk, begint het ontwerpproces. Wij besteden de grootst mogelijke aandacht aan elk element van het kantoor om tot werkelijk inspirerende ontwerpen te komen.

Inrichting

Zodra alles grondig is voorbereid, begint de transformatie. Onze ervaren en bekwame werknemers beginnen het ontwerp tot leven te brengen. We plannen alles zorgvuldig van tevoren. Zo kunnen we verstoringen en uitval tot een minimum beperken.

Wij verrichten uw winkel design. IGM is een NV , opgericht in 1968 en gevestigd te Brussel. Ook voeren we turn-key inrichtingsprojecten in de retail en B2B sector, alle fasen “in-house”. Doorheen de jaren is IGM uitgegroeid tot een belangrijke speler, mede door een combinatie van zowel expertise, kwaliteit, flexibiliteit, stiptheid en respect van budget.