SHOWROOM INRICHTING

Met meer dan 50 jaar ervaring in het ontwerpen en bouwen van showrooms, begrijpen wij hoe belangrijk het is om een goede eerste indruk te maken bij bezoekers. Een goed ontworpen ontvangstruimte of showroom inrichting moet uw bedrijfsimago en merkboodschap overbrengen zonder dat u ook maar één woord hoeft te zeggen.

Als experts in het overbrengen van merken door middel van aantrekkelijk design, architectuur, ergonomie en inhoud, kunnen wij uw binnenruimtes transformeren met op maat gemaakt meubilair, graphics en contentsystemen.

Neem contact met ons op

Onze designers werken in samenspraak met u het aangepaste (totaal -) concept uit voor uw inrichting. Of het om retail gaat of een kantoorruimte, een showroom of ontvangstlounge: ons ontwerp verenigt uw noden qua look en leefbaarheid met een grondig uitgewerkt budget. Van erg basic tot resoluut luxueus.
Totaalrenovatie of in een splinternieuw gebouwd pand: u vraagt het maar, wij draaien.
Vaak helpen we ook grote brandnames met de roll – out van een nieuwe look & feel doorheen hun netwerk van filialen. Hier zetten we dan per locatie het concept om naar uitvoeringsplannen voor elk specifiek pand.